Onze slimme oplossing kunnen we white-label aanbieden zodat u ons systeem kunt gaan gebruiken. Dan heb je heel de backoffice in één systeem, geen Excel bestanden of verschillende werkprogramma’s naast elkaar. Dit maakt de administratie een stuk overzichtelijker en makkelijker.
Wat ons systeem verzorgt:
Door gebruik van onze software heeft u van inplannen t/m facturatie volledig geautomatiseerd, geen handmatige invoer meer. Qua planning gaat u een stuk efficiënter werken net als in de hele backoffice. Facturen zijn vanuit ons systeem zeer makkelijk te maken. Als wij weten met welk boekhoudpakket u werkt, kunnen wij de koppeling verzorgen.
Meer tijd wil elke ondernemer wel. Mr. Einstein biedt het! Wij kunnen al uw personeels-, en salarisadministratie uit handen nemen. Denk hierbij aan het opstellen van contracten, het doorvoeren van mutaties in de medewerker gegevens, het verzorgen van ziek- en herstelmeldingen, re-integratie en Wet Poortwachter, het verstrekken van loonstroken, jaaropgaven etc. Zo kunt u zich bezighouden met de leuke dingen van het ondernemen.
Met onze gepersonaliseerde app staat u makkelijk in contact met uw personeel en bieden we eenvoudig inzicht in alle personeelszaken. De Mr. Einstein App geeft u realtime inzage in gewerkte uren, personeelskosten, personele bezetting én medewerkerstevredenheid. Het biedt een personeelsrooster dat binnen één ‘swipe’ te coördineren is. Zo kunt u nog slimmer ondernemen.
Mr. Einstein is uw eigen WizKid op HR-gebied. Wij zijn altijd op de hoogte van de laatste wetswijzigingen die invloed hebben op uw werknemers. Wij zorgen dat u tijdig geïnformeerd bent. Zo kunt u zorgeloos ondernemen en hoeft u zich geen zorgen te maken over het oerwoud van wet- en regelgeving in Nederland.
Marielle van Zantvoort – eigenaresse Claire Culinair
Omar Waseq – directeur bij Het Filmcafé Utrecht
Dick van Gerwen – ondernemer, Liberty Foodbar & Jumbo Dick van Gerwen
Christopher Ge – eigenaar Indonesia Son
Raymond de la Croix – directeur Open View Group
Nicolas MacKenzie Nelson – oprichter en eigenaar Brendan&MacKenzie
Mr. Einstein is ontstaan vanuit een jarenlang avontuur in de horeca-uitzendbranche. Binnen korte tijd werden we wereldkampioen ‘plannen’ en maakten we kennis met de werknemers van de 21e eeuw. Een generatie die andere eisen stelt aan zijn werknemerschap en het liefst zelf de touwtjes in handen heeft als het gaat om wanneer en met wie er gewerkt wordt. We zagen doorgewinterde ondernemers het overzicht kwijtraken in omslachtige Excel sheets. Snakkend naar handvatten om met hun slimme, sterke en eigenzinnige werknemers te communiceren. Vanuit deze gewaarwording werd op een mooie dag Mr. Einstein geboren.
Mr. Einstein is de slimste dienstverlener voor de horeca. Zo hebben wij door onze jarenlange horeca-ervaring een slimme personeelsplanning tool ontwikkeld. Deze tool zorgt ervoor dat uw medewerkers u helpen met de personeelsplanning én geeft u op elk moment een helder overzicht van de personeelskosten.
Medewerkers kunnen zelf hun beschikbaarheid aangeven, zien binnen een oogopslag wanneer er ruimte is in de roosterplanning en kunnen zichzelf direct aanmelden voor een dienst. Hierdoor vult de planning zich gemakkelijk.
Na een dienst geven medewerkers d.m.v. een sterren-rating aan hoe fijn ze gewerkt hebben, en kunt u uiteraard aangeven hoe goed de medewerker gewerkt heeft. Zo maken jullie samen het werken bij uw bedrijf beter én leuker. Ideaal toch!